the following batch views were not rendered что это
Макс 2014. Проблемы при batch render
Недавно сталкивался с такой же проблемой в Corona 1.5
Эта болезнь новой Corona 1.5 если несколько раз добавляешь ИС в InteractiveLIghtMix. Проверь в render elements пути должны быть пустые у всех ИС.
Удалил все пути, у себя batch render заработал
Недавно сталкивался с такой же проблемой в Corona 1.5
Эта болезнь новой Corona 1.5 если несколько раз добавляешь ИС в InteractiveLIghtMix. Проверь в render elements пути должны быть пустые у всех ИС.
Удалил все пути, у себя batch render заработал
спасибо большое. А то голову совсем сломала (чуть истерика не случилась)
Макс 2014. Проблемы при batch render
Недавно сталкивался с такой же проблемой в Corona 1.5
Эта болезнь новой Corona 1.5 если несколько раз добавляешь ИС в InteractiveLIghtMix. Проверь в render elements пути должны быть пустые у всех ИС.
Удалил все пути, у себя batch render заработал
Недавно сталкивался с такой же проблемой в Corona 1.5
Эта болезнь новой Corona 1.5 если несколько раз добавляешь ИС в InteractiveLIghtMix. Проверь в render elements пути должны быть пустые у всех ИС.
Удалил все пути, у себя batch render заработал
спасибо большое. А то голову совсем сломала (чуть истерика не случилась)
3ds Max
Could not retrieve table of contents
Batch Render Tool: Batch Render Warning Dialog
The Batch Render Warning dialog informs you of certain conditions you might have overlooked while assigning the rendering tasks.
The dialog that displays is context-sensitive, meaning that the warning will indicate when either of these two conditions exist:
Interface
Task Queue
Both formats of the Batch Render Warning dialog include the Task Queue columns that are shown in the in the Batch Render dialog. The key difference is the exception of the checkboxes that let you specify which cameras are use in the render. This Task Queue only shows the cameras that may overwrite a saved file, or do not have a path/file name set for output, or if they show an output path that is invalid.
Missing Output Path/Filename or File Overwrite
This version of the Batch Render Warning dialog appears if you click the Render button on the Batch Render dialog and one or more of the tasks to be rendered does not include an output path/file name. The dialog also appears if there is a chance you will overwrite a previously rendered image.
Allows you to continue with the batch rendering tasks even though there are some tasks without an output path/file name or some files could be overwritten. Tasks without an output path/file name are not automatically saved and only appear in the Rendered Frame Window.
Cancels the batch rendering.
Invalid Output Path
This version of the Batch Render Warning dialog only appears if you are rendering to a file that has invalid output paths. For example, if you’re rendering a client’s model and they’ve set their own output paths.
Allows you to browse to a new directory and reassign the output path for all the entries in the Task Queue. The specified output file name remains the same.
Allows you to continue with the batch rendering tasks even though there are some tasks without an output path. Tasks without an output path are not automatically saved and only appear in the Rendered Frame Window.
Макс 2014. Проблемы при batch render
Спасибо сейчас попробую. отпишусь)
Проблема решена радикально. Пришлось удалить все render elements. Какая-то трабла с ними оказалась
понял
eldeco2
Зачем же так радикально.
Override preset нормально работать должен если указать каждой камере свой номер кадра, например 0, 5, 10, 15 и т.д.
eldeco2
Зачем же так радикально.
Override preset нормально работать должен если указать каждой камере свой номер кадра, например 0, 5, 10, 15 и т.д.
Вот с номерами кадров не додумался, спасибо,попробую намедни. А галки нет такой, тут корона.
Prog
Макс 2014. Проблемы при batch render
Спасибо сейчас попробую. отпишусь)
Проблема решена радикально. Пришлось удалить все render elements. Какая-то трабла с ними оказалась
понял
eldeco2
Зачем же так радикально.
Override preset нормально работать должен если указать каждой камере свой номер кадра, например 0, 5, 10, 15 и т.д.
eldeco2
Зачем же так радикально.
Override preset нормально работать должен если указать каждой камере свой номер кадра, например 0, 5, 10, 15 и т.д.
Вот с номерами кадров не додумался, спасибо,попробую намедни. А галки нет такой, тут корона.
Prog