your payment has been cancelled faceit что делать
Your payment has been cancelled faceit что делать
когда деактивирую аккаунт, заполняю там эту анкету.
после отправки, минут через 30 приходит это сообщение.
Hi there,
Thanks for contacting FACEIT
Unfortunately the email you have given me doesn’t link to an account.
Could you send me the email tied to the account you want deactivated.
Have a wonderful day!
что это может значить?
когда деактивирую аккаунт, заполняю там эту анкету.
после отправки, минут через 30 приходит это сообщение.
Hi there,
Thanks for contacting FACEIT
Unfortunately the email you have given me doesn’t link to an account.
Could you send me the email tied to the account you want deactivated.
Your payment has been cancelled faceit что делать
Thanks for contacting FACEIT!
We can see from the account that the FACEIT account linked to your Steam ID is linked to the following email
Please note that due to FACEIT’s terms and conditions we can not unlink or transfer any game ID.
We’ve included a link below for you to enable to reset your password if this has been forgotten:
https://www.faceit.com/en/reset-password ( make sure you have addblocker disabled or use an incognito window )
If do not have access to your email any more we require the following data for the FACEIT profile under this email:
FACEIT profile name:(exact spelling)
Full name:
Date of Birth:
Any friends on the account:
Last played:
If you do not know all of these pieces of information we will require you to send in Photo Identification to prove you are the owner.
The photo ID we require is an official document either a passport, provisional/full driving license, or even a school ID.
The main details that are required is your full name and date of birth.
If you placed a fake name on the account we will require further information like
Activation date
Friends on the account
Payment details
Last played
Just so you are aware if you are unable to provide any of the following information or you set up the account in a fake name we will unfortunately be unable to give you access to your account
Please reply with all the correct details and information again that we require and we will make sure we get through these issues as fast as possible for you to get you playing.
We look forward to your reply
Возврат денег за премиум фейсит. Подписки и покупки.
В информационном разделе фейсита была найдена следующая информация о возвратах платежей:
Для возврата средств за первоначальную покупку подписки должны быть соблюдены следующие условия:
Если эти условия не соблюдены, то подписка считается погашенной и возврату не подлежит.
Для возврата за продление подписки на месяц должны быть соблюдены следующие условия:
Возвращается только последний платеж за продление на 1 месяц.
Для возврата за продление подписки на 3,6,12 месяцев на активном аккаунте должны быть соблюдены следующие условия:
Возвращается только последний платеж за продление на 3 или 6 месяцев.
Для возврата за продление подписки на 3,6,12 месяцев на неактивном аккаунте должны быть соблюдены следующие условия:
Если вы соответствуете всем этим требованиям, нужно отправить тикет для возврата подписки.
Забаненные игроки не имеют права на возврат за текущие период. После продления им нужно связаться в течение 30 дней для возврата.
Подарочные подписки возврату не подлежат.
По всем вопросам о возврате за подписку нужно обращаться в поддержку.
Возврат купленных товаров отличается в зависимости от игры, но возможен, в основном, только если товар еще не отправлен / заказ не завершен. На предметы с кодами возврат практически невозможен. В любом случае, по всем подобным вопросам рекомендуется создавать тикет в поддержку.